va precis vad jag ville

Idag var det  ok på jobbet ändå, äntligen e den där Gudrun sjödén filen på typ 100.000 klar! det går inte fort om man säger så, men snart kommer det la mer av hon!! Urk burk på det.. hoho
Sen så fick vi krympa sånna grejer så fick ja å terre tuff trä ny plast för den skulle givetvis ta slut å fick till slut ta hjälp av anders, men så var det för kort plast så skulle jag trä den sj å brände mig på skiten å var vannsing för tydligen kunde varken H lr T hjälpa till.. Men så fick anders kommia igen å då hade vi bara misaat en va alla pinnar man skulle över, under å runt å allt var det var baj på det..
Sen tydligen tror dom man inte kan borra heller men det kan jag.. mohhah å terre med ..

kom hem å fick hjälpa mor min att dra border å måla i köket ett av hennes påhitt , alltid har hon nått för sig!! slutligen slutar dagen med en grymt ball träning..
Tack alla sköna Surte Brudar !! loooooking god!

goder nacht!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0