svårare än så är det inte

Jag hade tänkt att skita i det men nu måste jag bara typ säga så här: A å det e jävlit skönt! "ni" har tappat kollen liksom, svårt att förklara min frustration men va fan, upp till mig att sluta med det .. Göttnog om det..

Det händer grjer där jag befinner på på dagarna och jag börjar känna oro å galenskaper, Undrar verkligen hur det skall sluta.. tycker folk borde bry sig mer om sig ajälva än andra å låta folk vara, kankse e svårt men ah va fan kan la göra ett försök..
Tisdag i dag ja å en e övvvver, jobba te 20.00 å det kändes tungt men gött med lite extra..
Nu räknas dagarna ner till seriepremiär! så jäkla ball!!=D
nu e det  dax att sova för mina ögon e i kors..

najtti najtti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0