snacke drit

Den här veckan har varit kalabalik!
efter förra veckans oroligheter och att man gått runt å varit lite små orolig omedvetet + en ganska ok fylla på lördagen!! Missa sista bussen och rinde och fråga var dom var å ja, typ grina, tyckte synd om mig sj och massa bös, ist för att ta en taxi hem satte jag mig på nisse och sov, ställde kl på typ 7 så jag skulle vakna när den gick 17 över! men  gjorde jag det?! näe vakna när portarna stängde å den åkte!! hoe tänkte jag då och somnade om och vakna precis så jag hann med den 30min senare, men sovit hade jag ju fått gjort iaf, men låg i sängen nån timma sen var det dax för B-lags match !.. Det var sjukt kul!

Veckan som varit har det bara varit jobb å innebandy...  inte så mykke galet, fått lite små utbrott på jobbet för snubbarna kan ju verkligen var helt jävla hjärn döda + den "nya" kern delen som funkar sådär tydligen!!!! hit och dit baja ner dig! Men Imon är det fredag gillar vi.. fast skall ha nån utbildning på inken på lördag.. va fan ! så trött hinner inget hemma ser ut som ett slag fält så om nån är sugen på att tyyp städa å tvätta är dom hjärtligt välkomna hem till mig=)

Gjorde skatås lite osäkert idag tydligen..haha

nej nu skall jag vara med mig sj länge sooova..
Är så trött på det, senil? föruppfattade meningar du har ju ingen koll överhuvud taget Berit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0