runBitc*

Efter att Tjejen benjamin lämnade dios och mig i sorg har vi äntligen fått en efterträdare:D Det tog ett tag för mig att upptäcka han för han var bra på att hålla tjejen borta ett bra tag, men tillslut lyste det igenom honom..
Jag vill lyckligt presentera ALexander aka alexandra som våran nya tjej så gölligt!!
Han är känsligare än en gravid kvinna och så himla sött e det.. han tål inget .. glad att vi fått en efterträdare..tack..

Det har varit nårra tokiga dagar veckor å helger, vet inte var jag skall börja så jag börjar med idag ist.. Har varit sjuk å sjuk var länge sen jag var,,.. Men nu blev jag det igen iaf å det suger PUNG.. blää..

Vi skall tydligen spela i västra spännande.. Jag hoppas på oss!!

Jag kankse skall träffa han den väldigt mörka killen från nigeria?! Kanske är det bara en kille som kan få mig att tro igen??! HAHAHAHA.. iaf så vf inte? Nej måste sluta .. Nu jäflar kör vi..
Har iaf planerat att jag skall vara frisk till helgen å ta med mig Mimmi, Mim och Mini på stan å P mä så vi kan skälla på 3 å säga attom dom ljuger en gång till skickar jag min kamphund Miko på dom!  för ljuga e fult.. uch..

Sen hade jag väl hoppats på lite vin å sånt oxå.. mm se hur sugen mini e på det bara, men ingen som tvingar henne att dricka hon kan ju kolla på bara, dessutom e hon rätt låg....

nu skaljag ringa min mamma som den 10-åriga tjeje jag är för tillfället å kolla om hon kan köpa isglass:D:D

Det är skönt att må bra själv iaf.. ensam är strak faktiskt om inte annat har jag ju mina vänner =D

kiss my ass fock

Kommentarer
Postat av: BM

Haha sötlisa, ibland undrar jag om du är full dygnet om? :) Krya på dig iallafall!

2009-05-23 @ 10:14:36
URL: http://onne.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Söt fis lisa... <3

2009-05-25 @ 14:25:57
Postat av: Anonym

då skall du höra om förra redagens bravader..:/ haha du e bäst BabyM..



Nataaaaaaaalie:D du är..

2009-06-12 @ 17:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0