jag kan

I onsdags kom jag på en sån bra idé att jag skull sluta med dom beroende framkallande påsarna och det skulle fast ställas på torsdagen..
Dom som känner mig vet att jag är väldigt lugn och Ovåldsam av mig..
Men jag har nu möt min överman "nikotin-äter-dig-med-ett-bett" heter han.. Jag visste inte vad han var kapabel till, men det gjorde jag igår..  Utan han på morran med kaffet var galet.. när S slänger ett brev på mitt bord och säger jag skall lägga det i en A-låda  sen och så går han går.. Tar jag upp min arm utan att vara medveten om det och kastar en penna på han och viskar med en läskig röst - Gör det själv! vänder mig om och går och tänkte inte så bra göra det åt chefen..

som dagen går växer mitt våldsamma beteende och jag sparkar på min maskin så alla luckor trllar av och jag gapar och skriker och uppför mig väldigt konstigt.. Och på kvällen när alkohol skulle intagas kom jag på att för att slippa fängelse i 5år skulle jag ta iaf 3 påsar, lyckades med 1=D och inga döda..

idag har jag inte tagit nån, och får se hur det går ikväll.. :O..
Sket ner er.

Kommentarer
Postat av: Terre

Hahah jag fick mig ett jäkla gött skratt åt dig iaf :D

2009-05-01 @ 22:00:51
Postat av: me

haha--.. ja den bjöd jag på net å jämt..haha

2009-05-03 @ 19:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0