Tålamod

Gick rätt fort på jobb idag.. jag e glad för folket där som har lika sjuk humor som jag, när det kommer folk dit å jobbar extra tror dom vi är gravt otrevliga, men bara vårat sätt att visa vår uppskattning till varandra.. oja så tack T å L OcH Lill tjejen med pung osv..

Tålamod är det som jag alltid haft, lång stubin och hållt mig där, men till slut pallar man inte när man inte får nått för det, menar inte att jag vill ha nått så, men nårra uppmuntrande ord, en klapp på axeln lr en nick.. tycker jag inte är så värst mykke begärt..
Men om det krävs att slicka mer röv en en hund gör under sin livstid kan det mig kvitta!!
då tackar jag för mig..Mohaha..
i mitt horoskåp idag stog det att jag skulle få mot gångar och gå i strid, men det jag inte viste var att det var emot mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0