Kan du inte hoppa, kryp under..

Trött, trött, trött.. Bla bla bla..
Kollade igår på sexturisterna i venzuela, damn va äckligt, måste tillfredställa gästen..Sitta där på rad å låtas väljas ut av nån gubbe.. Inte illa mot dom, de kanske är snälla, men jag hade inte velat ha nån väldigt stor rund gubbe*bläää*
Jag hade hellre levt på mat från soptunnorna... levt bland djuren inte fan vet jag men inte kunnat göra det där..
Tänk så jäkla bra vi har det , ändå går folk å tar livet av sig.. å tycker synd om sig själva för att dom inte fick vad dom önskade sig när dom fyllde år.. Vi skall vara glada för taket över våra huvud.. för att  slippa sova på nedtrampad jord, för maten på bordet, för att slippa tigga för att överleva..

Kan erkänna att en del dar klart känns svårare än andra, men jag är jäkligt glad för det jag har.. tack..

Kommer bli en liten tuff tid känner jag på mig, jag gillar inte våren, för mycket som hänt, jag önskar vi kunde komma till sen sommaren och hösten.. Men kommer inte besvära..
Snart är det 4årsen du försvann ur min famn, men ändå känns det som igår.. Önskar min vän jag kunde vrida tillbaka tiden och fattat ett annat beslut, det rätta .. Kommer aldrig förlåta mig själv.. Hoppas du förlåter mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0