sista ången

Jag hamnar i en sits som jag inte vill, hatar dumma lägen, men jag anpassar väl mig snart för har inte gjort det riktigt än, men vet att jag kommer göra det å då ordnar sig allt.. Kraven, stressen och pressen Britt-Marie

 Losa mot ale igår, trodde jag skulle skämas ihjäl. . Dom förtjäna vinsten.. trist vårt spel va å ja.. jag hade ingen koll alls ja, kände mig smått efter, men kan ju ha med ryggen att göra, inte tränat hela förra veckan så jag skyller på det..
På lördag e det nya tag å hård träning imon..
måste göra det som kag, å jag vet hur gött det är att vinna.. inte slått dom i en A-lgs match någonsin, kan ju tycka att det är på tiden, men man vet aldrig, inte säkert det är dax än, men jag hoppas vi sliter häcken av oss för att lyckas!!
Jag tror på oss iaf och det är väl tur det..

2sek kvar, e nog bara hööken som kan det typ, vilja å kämp så tog dom hem segern stanstad, många säger att det inte var rättvisst, men stanstad kämpa ju sig upp från underläge till vinst med2 sek kvar.. och då e det väl rättvist, dom ville väl vinna precis lika mykke..
Men kan knappt tänka mig hur challs kände:/ ve å fasa sikken klapp på kinden asså.. kändes som dom trode det var llite säkert 1pinne, men jag vet inte.. galen serie..

Nu skall jag snart göra min tatto.. smått nervös, sista gången min vändter arm e bar..

tjing tjong kina stång!

Kommentarer
Postat av: simon

Lisa, jag gillar att läsa din blogg...hehe;)

2009-02-05 @ 13:47:34
Postat av: me.. haha,, coolt;) match på lördag lillen:P

2009-02-05 @ 14:09:35
Postat av: sani

bajs:(

2009-02-05 @ 22:59:54
URL: http://sanilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0