dad

Det är tisdag i dag och jag har tagit mig ner till mor min så jag kan interneta lite..
Förra veckan va bra.. Helgen va bäst:) hade fin besök freda till lördag vilket jag är väldigt glad för:) tack kerstin.. :P lördag så spöa vi Södra dal det var kuuul! då att ljungby slog färjestaden.. dom skrev nått i stil med att dom hoppades på att ljungby skulle fortsätta discodans och rocknroll innebandy mot oss också och det får dom gärna göra om dom vill så länge vi vinner:)
sen så va jag ut i lördags va lugn å så skulle upp tidigt på söndagen, men hade en sjukt trevlig kväll med galna människor å lite så.. på söndan blev det bambo på kvälen första gångenjag varit där och jag var nöd när jag gick.. jaaappp:)

Inga lag i gbg tycker omvarandra och det är la bra..
aja nu längtar jag till lördag bara.. vill se oss slå dom fisarna..

De senast har det varit så himla mykke prat om pappa hit och pappa dit.. Dom undrar om jag saknat han och sånt.. Det är lite svårt att sakna nått man aldrig haft.. tycker ordet pappa känns konstigt att säga,  Jag bryr mig inte det minsta nu..
han e ju gone in heaven liksom:)


nu ska jag hemå sova..

ha det gött hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0