nu!

8h på jobb idag. det var helt oki gick snabbt och jag å Terre-terrorist hade kul och tugga bamse tuggummi..
Kul å heta typ Radstake, Stålhandske och Djup i efternamn.. haha lr bo i Burträsk och allt var det nu var..

När jag kom hem blev jag klippt, har städat, tvättat och handlat, nu skall jag städa hos råttan och gå ut med hunden.. Älska fredagar:P
Tvätta mina innebandy kläder, bara hoppas de hinner torka tills imon.. Kanske jag skall tvätta jonnas oxå;)
Så är det match imon.. Jag e så nervös att jag kan b**a ner mig..
Men brudar ni vet hur gött det är att vinna..

Lotta kommer på kaffe ikväll oxå.. känns som jag har gjort hur mykke som helst..

Kärlek e nått fint..

dance forever my only one and peace out..

Kommentarer
Postat av: sanisani

kom på kaffe hos mig:)

2009-02-10 @ 23:41:44
URL: http://sanilainen.blogg.se/
Postat av: me..

här e bättre:P kom

2009-02-12 @ 16:12:49
Postat av: me..

här e bättre:P kom

2009-02-12 @ 16:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0