1 eller 2

Först dog min data, sen tog färgen slut i min tv, hmm.. kan man ha mer otur?? Var tog min karma vägen?
Dax att göra lite för samhälllet Lisa, Jag brukar ju hjälpa min gamla granne med hennes matvaror å sånt, och sitta nere med mormor å prata med tanterna?
Det e faktiskt sjukt kul å sitta å lyssna på dom, men jag blir ganska snabbt deprimerad när jag går därifrån för tänker shit kommer jag sitta där om 60år å prata om t.ex.. oj nu har han gått förbi här 3ggr, lr oj där kom en till blå bil.. haha.. men ja va ska man annars prata om? gamla minnen funkar ju oxå, dom va ganska lös läppta förr oxå ska ni veta, jag har alllt fått lite galna historier av min kära mormor om folket på servicehuset i La Bohus.. hehe..

Min råtta har misst sitt ben, men fän va han väsnas!

Sitter hos mosan nu, gjort fiskbullar å potatis til hon, jag är inte hungrig.. :/
Skall gå en sån kur iegn nu, börjar på måndag, set skall bli skönt, lr ja men jag e sugen iaf.. 

Jag ve inte hur jag skall lösa data och tv.. vilket skall jag ta, jag tror det blir tv, för kan ju å ner te mosan å låna hennes ..så det får nog bli så, palla svart vitt tv..hoho. NO..

i måndas pratta jag med en och sa en vison jag hade om hur veckan för en anna person kommer se ut.. Och jag hade rätt...haha.. så bra e jag..  En del slutar aldrig förvåna, lr igentligen blev jag inte förvånad efetr som jag trode det skulle bli så.. Men trist ändå..man hoppas ju ändå att folk nån gång skall växa upp lr få lite vett i hövvet lr iaf tänka på andra , men tydligen inte..
nu skall jag hem.. peace out fox!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0