vad hade jag väntat mig?

Vi var i sälen och fän skoj var det.. En höll sig bara ute 30min bara innan borta match.. jag är imponerad.. oja..
Så mykke mer kan jag inte tala om,möjligtvis för en slant, Det går att köpa LisaP kanske.. mohaha.. Om jag sj känner för det vill säga..
Men iaf lyckades knappt komma hem innan mitt immunförsvar svek mig, Feber, ont i halsen och pms, allt på en gång.. Jaha tänkte jag bara, men nu börjar jag må lite bättre, lite yr i bollen e jag fortfarande men det har jag alltid varit tydligen enligt A... hmm oki då..

Ungarna på gården skriker så jag har lust att gå ut på balkonga och kasta en träsko på dom!!  gillar barn men inte när jag e sjuk typ.. Men för gårdsfridens skull hoppar jag det, annars skyller jag på mosan, albi från jobb iofs..damn aja skitsamma jag gör det själv!

Skåne, Ska jag dra till skåne? Hade gjort det tydligen enligt skåne, start klar  bara å köra .. När skulle jag sj få veta det då..hoho intresant.. Jag har lust att göra det tror jag, men jag vet inte om jag kan.. Jag älskar mitt surte, mormor, lgh, vänner, jobb(kankse inte älskar mitt jobb,men det är fast) och göteborg.. Även om jag e gamal vet jag inte om jag e redo att säga upp allt å dra,jag e bekväm av mig tror jag..vågar inte riktigt, men skulle surte inte vilja ha mig hade jag kanske drat..men jag vet inte .. Jag har panik å den sprätter ut i kroppen och skulle bara vilja vara nån annnan nu för ett litet tag bara, sen mig igen:)

Nu skall jag kurera mig och driva ut desista demonerna med scones..

tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0