Niice....

Nu för hoppnings viss skall min karma bli bättre, och ge mig lite tur.. i hope!!! Iaf tagit prover nu för och se om jag är en värdig blodgivare.. *stolt*
Även terre å  *pip*sucker-matila joina.. mitt å matilas blodvärde slog terres med hela 4 järnpiller, inte illa.. ;)
Det var lite läskigt när hon tryckte in den enligt mig gigantiska nålen och fyllde 3 rör med mitt blod.. rött å grant och inte grönt..woohoo.. Men tydligen var inte den nålen nått emot hur den nålen är när man väl lämnar blod..Det hade inget sagt till mig.. men den dagen den sorgen får jag väl säga då.. Dem var fruktansvärt trevliga iaf..
Sen stog det en lite rolig notis lr reminder inne på toa som jag små skratta åt för mig sj dock.. "gör det till en vana-stäng av krana" hoho..

jaja, nu e det gjort iaf och bara att vänta, nu skall jag lägga mig i soffan och vila.. gött mos!

Kommentarer
Postat av: Terre

Haha, jag som trodde jag skulle slå er båda med bättre blodvärde men icke. (er spenat som gjorde susen...)

Mhm, du skulle sett nålen ;) eller inte, för då hade du vänt på klacken och gått iväg. haha.

2008-11-18 @ 21:32:25
Postat av: Anonym

ja du va sjukt säker såg det ut som;) Jag oxå nästan..haha crasy:P

Japp det skulle jag nog gort.. shitans!! jag som nästan börja lipa för lill nålen..haha

2008-11-18 @ 22:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0