Line...

Vad händer?!  Lördag idag å då skall vi ställas mot de där hmm.. Pixbo?! jooo  Se vad dom har med sig idag?!
Var rätt kul när vi möte dom med B-laget å dem var 15 å vi var 9, då vart det en fin å jämn match där våran allas elias gjorde hatrick! Nicce..kan det bli en favvorit i repris.. ?!
Idag skall vi ha kul iaf!! bär lr brist! Vi har rooolit..oja..
Sen är det Kalle för hela slanten lilla kalle hon har fyllt 20.. WooHoo.. congrats:D Party on..

Jag har varit vaken ett tag..satte kl men vakna tidigare, kunde i nte sooova.. :/ Jag känner mig lite tom?! Why.. Är ju ändå glad å ja allt känns bra, men maten smakar inget å nej fän vet i fasen va som står på..
Det låter så lätt när man säger det till sig sj hur man skall säga, men om jag skulel säga det till dig hade det blivit Pannkaks smet av allt..  och det är inte så gott..näe det får man nog ont i magen av.. mahaha..
så nu skiter vi i dessa barnsligheter å gör en tatto ist..japp.. på tisdag blir det en på höger arm och i dec*/jan slår vi på med en hel sleeve..
ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0