Klappat och klart

Nu har jag gått å skaffat mig denna som jag tyckt vart onödigt, men nä det e det inte tydligen..
jäkligt bra e det..

Hade ett givande möte i måndags och just nu tror jag mer än någonsin på Surtes damer..
Jag har även gått och skaffat mig en man jag kan ligga med.. Om nån ville veta?!
Känne rmig sjukt pigg och sugen på att lira match.. voll ha en favvvorit i repris på Söndag oooja..

Tydligen har det regnat en del oxå, men det har jag inte märkt..trist för regn är rätt uppfriskande tycker jag..

Jobbet funkar, innebandyn funkar nu skall jag bara se te att köpa en lgh, skaffa mig en ordentlig "karl" nårra kids så e det klappat och klart

Kommentarer
Postat av: Terre

Sedär ja, blogg o grejjer. Ligg inte för mycket med din man bara.. sjuuuk brud :D

2008-11-13 @ 21:17:09
Postat av: me

hahaha..mm sjukt va..haha.. me will try;)

2008-11-13 @ 21:20:14
Postat av: Anonym

Jag har även gått och skaffat mig en man jag kan ligga med.. Om nån ville veta?!





Hahahah var har du köpt denna pärla då? :D

2008-11-14 @ 08:19:39
Postat av: me

Vem har du skaffat då?



vadå köpt!! haha

2008-11-14 @ 15:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0