inte ok

Vart uppe sjukt tidigt idag 6:15 ändå fick jag sov morrob över 1h, det är inte OK att gå upp så här tidigt??!

Match dag idag, nervös så in i h-vete! det är bra..
fast jag gick upp så tidigt så jag skulle kunna packa och allt, får jag ändå stressa, för jag var så smart igår att jag tvätta mina match kläder typ sent, så jag har fått vänta ut dom lite. blir till att hänga upp på bussen nog, men tur dom e ny tvättade annars hade vi haft en buss med sjukt många sura brudar.. mohaha

Nu gör vi det bara gubbar!!
Forza Surte!!!


Kommentarer
Postat av: GuitarHeroMaster

Hoppas det gick bra:D Förlåt om jag väckte dig.

2008-11-24 @ 13:47:40
URL: http://hacduce.blogg.se/
Postat av: klingan

ni får rycka upp er nu surtisar lisa har du fått stå nu på senaste? :)

2008-11-24 @ 18:21:59
URL: http://sanilainen.blogg.se/
Postat av: me

d e ingen fara, kunde ju hämtat det på morran;)



Klingis jag vet.. jo det har jag, men wtf.. hoho.. vi kommer, lite sega bara.. =)

2008-11-24 @ 21:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0