En måndag..

Jag gillar måndagar, man lever lite för helgen fortfarande och känns bra, Onsdagr däremot inte min favvo, mitt emellan längtan och hopp om en bra helg..haha.. Men nått sånt i den stilen..
 Skall förbättra på min karma imon, ni vet "what goes around comes around" skall nämligen börja länma blod, för om jag råkar ut för en olycka vill jag ju ha hjälp och möjlihet till blod om det behövs.. Lämna blod folk! hehe..

tänkt lite på den tidiga söndags morronen tänk om hon varit död, billen börjat brinna lr exploderat kanske lite och ta i, men man vet ju aldrig man tänker ju .. Glad att det gick så bra..
Undrar hur hon mår och om man på nått sätt kan ta reda på det..om hon mår bra liksom och klara sig ok..?!
Hoppas verkligen det..

Idag på jobbet var det mycket bra, dagen gick som på rääääls, även om maskinen min gjorde allt för att förstöra mitt goda humör gick jag inte på den.. 1-0! mohaha..
Träninegn i ale gymnasium gick fint, kul att vara igång och de små damerna på plan gjorde sitt jobbb idag! kul att se på dom små livet;)

dax för duch och sömn..  sleep tight..

Kommentarer
Postat av: jennie

Du är räddaren från döden!!! Love <3

2008-11-19 @ 10:01:33
Postat av: me

aw söta du.. iiihh.. love you!!

2008-11-19 @ 15:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0