1-1

Karma?!  hur som gav den mig inget idag, mer en bitch slap skulle man kunna säga:( unt why?!druckit minst 9koppar kaffe och för lite vatten, det kankse? imorse tappa jag kontrollen på den där jäkla kern2000 drog iväg en blå låda så det öät riktigt ordentligt kl 06:45 på morran.. hur arg som helst och jag som har världens längsta tålamod! .. galet!
Men det räckte inte, fick en flis i fingret, tappa en pall på tån, slog i fotknölen på en pall och sen en sak till som är alldeles för hemlig för att nämnas.. men illa var det..
Inte nog med det sträckte jag höften precis i början av träning och för tillfället invalid!!  Fuck karma! Jag skall bli lisa lack!!

jaja nu har jag klagat klart och mår a little better..woohooo.. hoppas bara att jag blir bättre tills på lördag, missar 8:an imon trist!! men men..

vi har 2 jägare på jobbet som skjuter djur i skogen för skojs skull.. Dom har övat hela dagarna på jobbet nu för att låta som brunstiga älg kor..  så nu vet man att det är jakt säsong.. ojaa.

Min mormor är den sjukaste, roligaste  och den bästa 85-åringen i världen..  hon skall jag tattuera in lätt, hon skall för alltid finnas i mitt hjärta..
hade nog inte varit där jag är idag utan henne!!!
All min respekt till maggan!! love you long time!

peace out..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste säga att din blogg är rätt underhållande ändå. Du är rolig du Lisa Lack ;)

2008-11-24 @ 08:08:00
Postat av: Anonym

ps. det var ango som skrev, glömde enna nämna detta.ds :)

2008-11-24 @ 08:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0