Dagen efter.. lr hur var det?

Nu är julen typ över iaf.. Fest idag sen så e det över.. sjukt seeegt att bussarna inte går sent idag, det får en att vilja hoppa över  men det går ju tydligen inte.. :O  övernatta i staden helt enkelt lr ja va vet jag.. e endå helt sugen på att stanna hemma.. Det har varit lite för mykke sprit för mig nu det sista.. Vill inte ha det som förr.. Men minnesluckorna kommer.. galet måste ta det lite lugnt.,.. jaaa det ordnar sig va fasen..
Vem vet vad som händer.. ponny hade en del att berätta... Ops.. haha. hm aja..

Idag valde jag tydligen att vakna på fel sida, för enligt pastorn väljer man sj vilken sida man skall vakna på.. 
tycker synd om en del nu i jul å allt..
Jag gillar inte mitt samvete blir för mykke ibland.. en del väljer och en del väljer inte.. jaha ja.. sjukt..
Prta med min gudmor idag hon e stark..  men vi pratat om att man blir så trött på sig sj ibland så man undrar om man vore född i farstun.. och det undrar jag nu.. haha..

vad skall jag ta mig till!! haha..

Bandy paus nu, skönt, men vi tränar ändå.. på månda möter vi herrarna.. ball..
aja gott nytt..



Kommentarer
Postat av: Amy

haha lisa fisa heter jag o jag e så go o glad!!!!

gott nytt år till alla dina tår;-)

2008-12-28 @ 12:02:18
URL: http://canadagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0