Med eller utan..

Iblad vet jag inte riktigt hur jag skall hantera visa saker.. Hur jag skall reager på saker som jag tycker är fel, men kan ändå inte bara säga ifrån utan att det kommer bli en stor grej, kankse det är en stor grej men det krävs planering och jag måste prata med folk och hej å hå, samtidgt som jag  vill, vill jag inte utan tänker att men så farligt är det inte.. Men när jag fått höra en del saker blir jag sjukt orolig! Tänk om det är så som han säger, då är det sjukt.. orde nog gå till botten med det för att slippa ha den obehagliga känslan i kroppen varje dag..  Crasy.. :/

Fått inkräkta hos mor min för datan hemma hos mig har tydligen strejkat, ganska taskigt om jag så får säga:/ !!

Idag har det SNÖAT, dock inte mycket men jag lyckades fånga några:) jag blir så glad av snö.. vet inte vf men snö och jag e sjukt tajta.. Jag längtar till snö änglarna och pulka åkandet med mina vänner på nätterna då inga ser.. Men även om jag är gammal så måste barnet leva kvar och det kan jag säga att det kommer det alltid att göra hos mig..

Jag tar allt på allvar, men även allt med en nypa salt, nypa oseriöst en nypa av lite blandat, jag är seriös, men även oseriös.. 
vet inte riktigt vad jag vill säga men fän skit samma.. haha..

Dax att gå hem och sova..

chill bill

Kommentarer
Postat av: Angelika Rutger

Vi ses i backen!;)

2008-11-21 @ 12:02:47
Postat av: Sandra

"Jag tar allt på allvar, men även allt med en nypa salt, nypa oseriöst en nypa av lite blandat, jag är seriös, men även oseriös"



Jag gillar verkligen att du inte krånglar till det Lisa ;) Och gillar inte att du känner obehag i kroppen...Hmm.. Ta en pulkatur så känns det bättre:D..



2008-11-21 @ 16:02:58
URL: http://hacduce.blogg.se/
Postat av: me

det gör vi lätt ange!!:)



åh sandra jag e bra på att inte krångla te saker.. skall vänta på snön bara men detn e lätt på väg nu:D

2008-11-21 @ 17:55:36
Postat av: me

det gör vi lätt ange!!:)



åh sandra jag e bra på att inte krångla te saker.. skall vänta på snön bara men detn e lätt på väg nu:D

2008-11-21 @ 17:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0