galet

Precis varit på en föreläsning där en snubbe prata om hans drog missbruk som yngre..
Han börja redan som tonåring och blev "fri" när han var 20..
tänk redan 12 år.. nu är han 44..
Jag tycker det är rätt sjukt.. Han berätta hur han blev och hur ilal han gjorde dom som stog han nära..
Hur blind man är och bara tänker på pengar å knark.. knark knark knark knark är illa.. tänk det räcker att du röker hasch 1 enda gång, så kan du få psykos och dö på riktig, lr bara dö inombords bli crasy..  Han berätta inga såna sjuka grejer om hur folk skala sig själva som apelsiner, utan mer rörande grejer, om vänner och familj, hur egoistisk man blir och inte tänker på nån annan en sig sj.. Bara saker som gynnar en själv..
Näe jag tycker det är galet och många fattar fan inte allvaret!! predika..ah vesst..

Idag Fick jag en smärre chock och blev lätt oroad..hahaha.. gaaaalet! mm..

Jag undrar hur folk tänker som knivhugger nån ty 40ggr??!   typ att nej nu har jag huggt 21ggr bäst och göra det 19ggr till för annars kanjag inte sova..lr vaaaaa.. nej jag kan verkligen inte förstå..
Finns det människor som födds onda.. Ja det tror jag..

Nu e det dax att krama kudden..

natti fox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0