FREDAG

Idag har varit en sjukt bra dag, och punkten på i:et var ström avbrottet på jobbet, Hallå kan det bli bättre, endast min maskin som lyste i mörkret och vad passade inte bättre än en liten sång "tänd ett ljus" Terre och Linda uppskattade den tror jag..hoho lr inte.. men aja jag tyckte det var fint iaf..

Städat min lgh idag, jäkligt seeeg startat men när man väl kommer igång går det av bara farten..
Så nu är den bebolig lr hur man säger?!
Nu e det bara för brudarna att komma imon..käk här innan matchen imon!!
Jag är nervös, men det e bra...*uhhh*
 gå in på youtube å kolal in sonseed , sjukt bra låt.. höll på att kissa ner mig när jaghörde denidag ljuda ut ur högtalarna på lagret..=D

Kärlek.. Skall det vara så himla svårt? Du och jag ok.. Men nej nej så mykke svårare skall det vara tydligen..maah
nej om man skulle forsätta å fin slippa köket..

chill out!


Kommentarer
Postat av: klingan

heja lisafisa!

2008-11-14 @ 23:06:38
URL: http://sanilainen.blogg.se/
Postat av: me

eyyyy klingeling:P



niice ... :D

2008-11-14 @ 23:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0