jaha..

Ja ha en tjen på min jobb, han heta Benjamin och skrika som en tjej, kasta som en tjej och bli rädd som en tjej..
Ibland går han å prata med sig själv då man skratta.. han sägr ofta bahanahn..
och sen packa pall som en tjej.. hej hej,,..

Nu e typ 2008 slut snart då.. jaja det var la kul.. nyår överskattat.. helt party galet, men man får ju vara ledigt iaf och det e kuuul..
Jag tänker inte ens säga nått om hur 2009 skall bli bra å *bla bla bla* det får bli som det blir. hoppas på det bäst ahelt enkelt!!

igår somna jag på 2sek vid ja typ 2 på natta lr nått, sen ringde min mob å jag fick panik när jag vakna upp på soffan och trode jag försovit mig till jobb, men nej nej då var det min mamma som ringde och var hur glad som helst kl 6 på morran och fråga E du vaken lisa.. Ty nej sa jag, hade somnat med hela lgh tänd och hon hade sett det när hon var ute med hunden.. jag lugna ner mig å sa att hon skulle ha kul på jobb och go natt.. släckte leta mig till sängen och sooooov!!
vakna vid ett och kände mig pigg, gick ner och handla mat för skall lag amat till mig å mamma tills hon kommer hem snart..
tog med hunden ner å när jag var mitt på gården går kassen sönder!! HAHAHA.. att jag inte dooog, men 3 djupa andetag räkna till 10 och lämna hunden  å hämta en ny påse för att hämta maten på marken!!
och tänkte tur att det inte blivit 2009 än..haha..

jaha då e det la bara att hoppas på det bästa nu då;)

peace out!!
Och ett jävla gott nytt år!!

Kommentarer
Postat av: saaanii

haha roligt

2009-01-02 @ 10:34:38
URL: http://sanilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0