Hyllning..

Igår kväll åkte terrorist Terre ock cocksucker Linda till thiland.. Vill bara säga att jag inet alls e avundsjuk :/ Vem vill ha thifeber , malaria å bli brun liksom??! äh inte jag iaf!!:( hehe

tydligen måste man vara en man för att få respekt och inte bli särbehandlad?! det var det värsta tyckte jag inte är det väl så.. men in your face tydligen... hopp
Förra lördagen vart jag på ett ställe som jag iinte vet om jag ens vill nämna, asså det var första och "nog" sista gången;) nej men det var sjukt sliskigt, lr folket där var creepy .. gångar med små rum med trästolar å små tvs..wooow!!
sem kasta folk pengar på en å ville tydligen vara åskådare på 3-kant.. Tack för erbjudandet men jag står nog över den här gången, fast jag e typ banken rötten tack
Men jag hade kul ändå typ?! mohaha..
Den här veckan har gått seeeget, men nu e det äntligen fredag ooch det är sjukt skönt..
haft en jäkla massa att göra å jobbat en del över så näst amånad e det sol semester med paradrink.. jää..
Match imon med brudar!! Det skall bli niice att åka buss å lira lite, växjö oxå.. woohoo... Då blir det dans brudar..
Sen bli det en lugn lördag, jonbb på sönda såå..jaaaappp...

nu skall jag ta ut tvätt å fixa mig för att åka te la sani å kolal på när alla super sig fulla och har kul.. hmm kul.. äh not!! heeh men aja..

Den här veckan vill jag hylla KAFFET!! tack11

puss å kram

Kommentarer
Postat av: me

haha.. Wandas..

har du vart där? lite scary va det.. :P

2008-12-14 @ 10:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0