följas..

Fasen va göttt det har varit med ledigt, jag såg mer emot att få vara ledig i tisdags än att det var jul..
Men julen var lugn och trevlig, men sen dagen efter var inte lika lugn tror jag var hemma typ halv 9- 9 på fredags morran, och har små små stunder där jag inte vet vad jag gjorde, vet att jag e stolt över att ha bangat efterfesten.. haha!!
bara kolla och sa NEJ.. You go Lisa tack.. Sov typ nårra timmar blev väckt ett par gånger..
så kom fin besök på fredagen mykke trevligt och uppskattat..    Då var det bara lugnt på fredagen sen på lördag var det tydligen fest igen och väldigt lyckat.. Lite trött på att höra mig sj tjöta om att jag skall ta det lugnt med spriten bara.. lika bra jag inte säger nått för det funkar ju inte ändå..
Det var iaf inte lika kul att jobba idag, trode min rygg skulle gå av, nästan så jag börja gråta av frustation..haha woo crasy!!

Möte herrarna idag, losa med 9-1 tydligen..  vi låg under med 2-1 när jag kom in efter halva andra, så på dom 10min tänkte jag att jag släpper in ett par kassar för dom typ 5, hade ju ändå lovat toni det på jobb..

Jag är besviken hade lite högre tankar.. Var tog dit hjärta för oss vägen? sorry men lågt nu när det är som det är.. ledsen asså..
Vi skall alla följas uppför och nedför..

take it.. hurry up..

Kommentarer
Postat av: Hea

hahahahaha.. ja minns inte heller hela juldags natten.. det var all j-vla vodka kurant med tranbärsjuice... hahahaha..

2008-12-30 @ 00:16:29
Postat av: me..

Duh.. haha.. och det var lite smått ditt/pierrs fel.. :P.. Hahahaha

2008-12-30 @ 05:44:12
Postat av: Hea

nääää... ditt!! det var typ det första du fråga mig innan ens ett hej.. "vad hette det vi drack då vi var ute lite sent sist".. jo tack, det skulle jag aldrig ha talat om.. hehe.. men det e som att dricka saft.. L

2009-01-17 @ 23:54:59
Postat av: me..

haha..hm det kommer inte jag ihåg, så då e det så som jag sa.. ;)

2009-01-23 @ 23:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0