2 vinster inte varje dag


jobb idag frächt..
Har tänkt lite och jag har verkligen ett sjukt taskigt morron humör och skulle det var fint så e det alltid nån lat jäfel som förstår det!! haha..
Jag var en färgburk igår när jag hjälpt mor med köket, hon skall alltid hålla på att göra saker.. och så hade jag sagt till henne att ta ner köks luckorna när hon måla om hon ville ha det rätt snyggt ändå, men hon vägra å blev nästan sur för att jag tjata på henne, men så när jag kom hem från jobb idag så hade hon tagit ner dom!!  Så vart bara tvungen att lägga en liten liten komentar.så där nöjd var hon då hehe 1-0

Träning i skatås idag å det var tydligen så att cissi "kunde" vägen NOT, vi  hade sprungit ifrån jonna en liten bit å C var 100 på vägen för hon sprungit där förra torsdagen! fast jag sa det var upp där, men nej nej "jag vet Lisa" Så jag skulle nu vilja tacka mitt sinne för att jag har svårt att llita på folk, för jag fråga efter vägen till mål, och tydliigen var det att springa tebax en bit!!1-0

Nu e jag sjukt trött å skall söva! FREDAG imon du är väldigt uppskattad!!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0