Ont i hjätat..

Jag försökte få tillbaka dig, det var det jobbigaste jag någonsin gjort..
Hon dog i mina armar och jag kan inte förklara känslan, gjorde jag för lite, kankse skulle jag aldrig gått ner till centrum, inte lämnat henne! 100.000.000 tankar..
Kunde jag ha förhindrat det..
Fan säger jag bara, vill dra tillbaka tiden nu!
dt gör så fruktansvärt ont..
hur hon skällde när man stoppa in nyckeln, hoppa som en tok när man kom hem, älska att åka buss, ligga i soffan och titta på tv med mig, hur jag lyfte upp henne i sängen när vi skulle sova..
Uch vad jag inte kan tro att det här är sant, vill ingen annat än att ha henne tillbaka!
Jätte jobbigt..
Vila i frid mitt hjärta!! saknar dig..

Kommentarer
Postat av: Mårten

Finns här! Hoppas det kommer att kännas bättre snart..

2009-10-14 @ 17:33:06
Postat av: Nilla

Men gumman då... Så hemskt! Mimmi? Vad hände egentligen? Tänkte på dom där kramperna hon hade den där kräftskive-kvällen... Fick hon fler? Fy va sorgligt! gråter

Kram på dig...

2009-11-02 @ 17:53:57
URL: http://phernilla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0