tjej tjut??!

Jag har kommit överens med mig själv att jag inte än skall sluta med påsarna, kankse på semestern lr inte då kanske men nån gång i swear..

min valborg var kanon.. hängde i slottis azalea dalen på torsdagen med alla fjortisar å lite äldre pack det var riktigt niice ändå.. Drack både vin och öl tydligen.. Sen gick vi vidare när folk ringde sa jag att vi var på las palmas men det var vi inte las sombritas lr nått sånt, hade ingen koll alls om jag skall vara helt ärlig, sist men inte minst avslutades kvällen på kellys sen hem.. Och nu undrar jag hur jag kom hem på torsdagen?? hmm..

Vart sjukt soft på jobb idag iaf, och det behövdes nog.. stog på trucken idag upp i luften på gafflarna och det tycker killarna på jobbet e sjukt kul tydligen!!.. gungar den så man ger ifrån sig såna där tjej tjut.. inte oki!!  Tror inte dom tänkt på att man kan ramla..haha.. men headshot med tejp klump på dom!

Vart ute å sprungit idag å det var skönt, men har ont i hälsenan fortfarande efter sist då jag trampa snett på en gren som stack upp i skogen å det är inte bra för jag behöver springa om jag skal palla med för säsongen med brudarna som springer 3mil på 30min.. 1 och 2 jobba på..

chill out! 

Kommentarer
Postat av: Nilla

Wow, 3 mil på 30 minuter.

Jag kör bil 3 mil på 25 min.

O då går det i minst 90-100 i snitt ;)

hehehe

2009-05-05 @ 01:29:38
URL: http://phernilla.wordpress.com
Postat av: me

haha... dom e snabba som dom snabbaste.. :P

du får hänga på:)

2009-05-06 @ 14:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0