go morron

I morron dras det till sälen  med laget..woohoo..  så fredag idag d e inte illllllla.. Var på bolaget å ladda med sprit, sprit och sprit.. Jag kollade med hur många som helst om dem visste folk som sålde men tydligen inte, efter att de tagit langarna i nol så så försvann la hela förrådet å ja.. Det är ju sjukt dumt att dom säljer till minderåriga som inte har riktigt koll, men sen å andra sidan finns det i alla olika åldrar det där om att inte ha koll på hur mykke man tål, men då är du ändå 18 år å e myndig vad det nu skall spela för stor roll men ändå..

Jag har nog haft en sån liten down period å bara kräkts på allt, men tror jag e på G nu.. kaanssske iaf..
är bara så trött på all skit, och undrar om livet verkligen skall vara så här, så sjukt orättvis ibland .. folk e alldeles för egoistiska och självupptagna, vi behöver mer ödmjukhet och en hand på axeln.. Och ett slut på skeva syner ..
Önskar att jag var gud ibland, så ingen kunde göra mig illa lr mina nära m.m..haha gooood lucka..

Carrot ska lära mig ordentligt åka bräda, om det inte funkar kan ni hitta mig å BabyM i barn backen med pluntan:D

aja..

Sälen here we come.. peace OUT


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick ju inte ens en chans att lära dig....men det var kul ändå tjoho!!!

2009-03-30 @ 11:47:05
Postat av: 84

jag vart helt sjukt arg å la det på hyllan å tänkte kommer bara åka aldrig mer!! haha

2009-04-02 @ 14:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0