krut

Nu sittre jag här hos mor min å väntar på bror min å frida.. Dagen till ära ges till min mor som fyller år så ett stort hurra till hon,.. Grattis mor.. Åldern säger man tydligen inte om en kvina men 50+ blir det för hennes del iaf..
Fyller även T år.. Grattis till henne också.. där har vi en 20+ nu:)

jobbade i söndags å hörde en rolig sak lr den va kul då iaf.. " asså det kliar inte där nere, utan där nere uppe" haha Okaj!! haha.. kuuul..hehe..
Min visdoms tand e på G ut så den har haft nöjet att ge mig feber och jäkligt ont i halsen, palla jobba M-O sen idag kom jag inte upp, så nu har jag ångest å undrar hur nästa månad ska gå, jag kommer jobba över så jag kräks nog så det får bli..
Min hund e dålig fortfarande å jag tycker det e jobbit, å en till i familjen e kass.. Men ont krut förgås inte så lätt!!
Det skall jag se till iaf!! håll ut..

Nu e det dax för birthday cake, som jag egentligen inte borde äta men tänker göra det iaf.. mohaha

vi behöver bara ta ett steg över så klara vi det, inte svårare än så.. Jag tror på oss och vill inte se att vi trillar ner då vet jag inte hur det ska gå .. Men som det är nu har vi verkligen inte nåt att förlora.. Forza Surte..
Och ni som inte tycker om surte kan dra åt H*****..

FORZA

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, bra Lisa, antingen gillar man oss annars kan man dra... Det gillar jag..;) Ser imorgon.

2009-02-13 @ 08:59:18
URL: http://jonnaahs.blogg.se/
Postat av: me

ja dra äkligt långt bort från oss.. Mohaha.. no mercy.. haha

2009-02-17 @ 20:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0