Utkast: Idag är ...

Idag är det torsdag och ett fint väder har drabbat bohus, vi tackar för den .. Tack..
Skulle hängt med T & K å sett på innebandy Sport life vs älvstranden, kval till 2:an där surte har ett lag nästa säsong.. Vi skulle leka hurtiga å cykla dit, dom cykla i förväg för de skulle handla  å grejer. Så när jag går ner för att åka så har jag ingen luft hittar en pump å den e halvt sönder får gå en bit för att få en ny, men funkar inte, hål i slangen tydligen:/ så måste jag lämna tebax pumpen och ta bussen, men så missar jag buss *pip*.. å jblir allmänt trött på dagen..
Så om en stund ska jag grilla ist:) plåster på såren.. tack..

Jag önskar jag kunde vakna upp varje dag å vara glad inte vara ett streck.. jag försöker verkligen att hålla humöret uppe, för man mår ju inte bättre av att må dåligt som en klok människa sa..
Jag vet inte hur jag skall göra å det gör mig frustrerad och irriterad.. Hur långt ska man orka ?! hur långt är det meningen att man skall orka.. Den som lever får väl se..

Jag saknar Maja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0