längtan?!

Vf för längtar man?... Vad är det som gör att man längtar så mycket..?
Första gången..

Í want to come back!!!


Nu har amanda varit å hämtat hennes saker, å hjälpte mig upp med den andra soffan, betydligt mycke mindre men jag behöver ju inte så stor soffa, den lilla tjockisen klarar sig n´bra med den.. maha..hoho..
jag är sjuk!! Om det är nått som suger så e det at tvara sjuk!! jag vill spela innebandy.. Men har man feber är det inte bra tydligen.. wtf..

Just nu har jag sorg i mitt hjärta för en människa som står mig nära har det svårt, en nära har gått bort, flugit upp till himmlen och just nu är det hårt det förstår jag.. det var inte länge sen döden var här och hämtade en annan som var mig nära.. 
kom änglar..
Tänker på dig G!!  du är stark!  Som jag sa förut är det bara att ringa vad än tiden säger!!
all kärlek till diig!! kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0