igår...

Riktig knas dag igår vill jag säga..lr kanske ändå inte..
Spela en match som slutade i förlust för oss surte jäntor, riktigt tråkigt men det var kul att få spela ändå.. jag gillar inte blåbär och jag gillar inte hallon..trist iaf, men våran lag anda kändes fin..
Var hemma hos mig inan å käka och så fick jag visa brudarna hur man spela gitarr hjälte..det var sjukt trevligt iaf..
hade tydligen oxå en liten skönhets salong i min soffa där man skulle måla naglarna, utbudet var inte stort men 3 fina färger fick man välja mellan svart, lila och röd.. jag valde röd.. passa mig sådär bra kanske..haha
fick nårra skuma blickar på förfesten men ja va fan man får la bjuda på sig sj lite..lr??

Vi gick ut på krogen, jag blev full och dansa och folk bråka å tjaffsa..palla..men jag gillar mina vänner så det gör inget, ratten är en fin grabb och förtjänar det bästa och det har han tror jag..!!:)
Strula med en snubbe i slutet det var galet.. och tror jag e super hetro nu.. tror det kan vara mitt röda nagel lack..hoho

skulle åka hem med min vän Ali, körde Hammarn först, på väg mot gröna sköna bohus ser vi en bil flyga över betong räcket och volta och lägger sig på taket, han svänger in till kanten och vi springer fram, besin rinner ur bilen och röken är tjock, ser hur det ligger en kvinna i baksätet känner om hon har nån puls och hittar en, alla står bara och tittar ..
vi måste få henne ur bilen ifall den börjar brinna, men ingen vågar. Hon kan ju skadat rygg och nacke men hon måste därifrån, går in och vi drar ut henne och lyfter henne till en gräsplätt..jag försöker få kontakt, hon svamlar och jag får hennes namn och att hon har ont i ansiktet..  Försöker prata med henne hela tiden så hon inte ska försvinna.. tillslut kommer ambulans och allt.. jag får hålla kvar till dom stabiliserat hennes nacke med en krage, sen tackar dom mig för hjälpen och jag går, väl i bilen så börjar man tänka..hon lär inte haft bälte på sig för hon låg i baksätet och tänk hur illa det kunde gått..fy fasen asså..det var läskigt och kanju säga att jag aldrig blivit så nykter så snabbt nästan..
Jag hoppas hon klara sig bra och att hon har bälte i fortsättningen! stackars människa..

Kommentarer
Postat av: klingan

oj.. lisa vilken hjältinna du är

2008-11-17 @ 15:47:42
URL: http://sanilainen.blogg.se/
Postat av: me

Ja man skulle kunna säga det nästan.. Sjukt läskigt var det efter åt iaf :O

2008-11-17 @ 18:15:24
Postat av: me

Ja, att vi kom verkligen precis bara 100 meter bakom..

Vi fick ut henne ganska snabbt oxå iafll.. Det var nog det läskigaste, tänkte inte äns på hur hon kunde se ut..

Det var runt 5 tiden på morgonen..

Det är bra nilla! skall man ha..:)! alltid jag oxå..

kram

2008-11-18 @ 05:24:28
Postat av: me

Det var precis mittemot stena line..

ja det var tur.. tänkte ringa sjukhus men tror inte dom lämnar ut nått?

2008-11-18 @ 22:17:10
Postat av: me

det var mitt emot stena line typ..

ja det var skönt at det gjorde det iaf.. :)

tror du man kunde kolla upp på sjukhus, det hade varit lite lugnande och se om mankunde få veta hur det gått..

2008-11-18 @ 22:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0