Igår lördag..

Sikken dag det var igår..
mötet mot de slugga rävarna gick la sådär, men va gör man liksom..
Efter match så var det party hos kalle karlsson och kan inte mer än tacka för en grym kväll där i la Surtes topp..
det var fame, zorba å dirty dancing..haha..  det var för gulligt..
Sen vart vi ute men tyvärr svek jag brudarna å drog te typ ähh.. gretas..haha..
Bara att parkan å jag är inte så tajta när det gäller musiken:( Men hade kankse passat bra med tanke på min nya hobby..

iaf hade jag kuul ute med, hände endel saker kanske, men inget vi behöver prata om här..
Ibland fattar jag bara inte .. en del har inte den där spärren som dem verkligen skulle behöva.. Men jaja.. hoho
Jag vart jäkligt full efter all sprit å cider och dom 18 shot hagel gav mig för att jag skulle dansa, så lite luddigt är det då och då.. *host*

Jag e glad för min vän som efter igår fått svar på sina fråga  hur hon står.. lr iaf än så länge.. Hon e gay.. haha

Nu är jag bakis å hungrig men orka äta..nej nej..
Tänk om allt kunde vara så lätt ist?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0