heeelgen..Tack

På lördags morgon flög vi ner med bussen till skåneland..
det var snö och sånt, fint..
Matchen gicka la inget vidare så, men jag har fått en ny karriär tydligen där ja.. Ville liva upp tjejerna lite innan matchen och tog en sväng om på dans golvet (omklädnings rummet) som nu tydlegen ligger ute på youtub!!(surtedans typ nått sånt)haha jag dör.. men man måste kunna bjuda på sig sj, och är det nån stans man kan göra det så är det i surte!! hur som  var det väl inte riktigt meningen, och även om brudarna vill att jag fortsätter så vill jag nog ändå satsa på innebandyn.. men tack..

Efetr match vart jag kvar i det lilal landet med min vän lajnda å hängde lite, kolla Borat inte sett den..fan va sjukt bra humor!! me like!! Sen så vart det party.. Harrys väldigt klent, blev dock fullare än jag trode..hoho sjukt kul iaf:D tack

Min karma har vänt lite.. haha.. Terre berätta hur hon stått å laddat med ett gummiband mot mig, men så släppte den i fel ända å döna henne i ansiktet ist.. även det vill jag tacka för!!

Fina dagar.. Tack

Kommentarer
Postat av: Terre

Haha, den gled änna iväg. Klippte ner naglarna igår så gummibandet bara gled åt fel håll. Ont gjorde det. HAHA

2008-11-24 @ 22:48:07
Postat av: me

wohoo Crazy :P

2008-11-24 @ 23:00:21
Postat av: carro

är det här du gömmer dig din lilla..

Ses på lördag då kanske???

Repris på dansen önskas så att även jag kan få se det live... hehe

2008-11-26 @ 00:16:06
URL: http://bjorkner.blogg.se/
Postat av: me

hoho;)

Skall kika på repris möjliheterna..haha..

så på lördag må hända.. ;P

2008-11-26 @ 10:05:42
Postat av: ango

Haha varför har du aldrig kört den dansen på Gretas innan? Du skulle ju läääätt fått en jävla massa ragg efter dig :)

Är det Jonna som går förbi i mitten av filmen? :P

Ps. Nu har jag också en blogg hihihi..

kramkram

2008-11-26 @ 21:25:59
URL: http://therealmango.blogg.se/
Postat av: me

Hahaha,, nej men dyu vet jag vill ju hålla det yrkesmässigt liksom, vill ju ha min fritid på gretas liksom..haha;)

kopp d e finnen..mohaha

ango då not illa.. va heter den då?:P

kraaaam

2008-11-27 @ 12:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0